Week 1 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Knollema - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Knollema - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tarde!

M'n eerste week op Curaçao zit er op! Vrijdag na vertraging op Schiphol kwam ik rond 5 uur lokale tijd aan bij mn nieuwe huis, Villa Azul. Na een warm onthaal van 'bewaker' Pony kwamen ook langzaam mijn nieuwe huisgenootjes binnen druppelen. Super lieve mensen die me meteen overal bij betrokken. Zo ben ik zaterdag met Lisa en Simone (huisgenootjes) naar het strand van Zanzibar geweest, alleen hier spoelden we helaas weg. Ja op mijn eerste zaterdag op Curaçao was er regenen, net Nederland. Dus toen zijn we Otrabanda maar even ingeweest en wezen shoppen. Zaterdagavond het nachtleven van Bermuda maar eens even verkend. En zondag een tweede poging om naar het strand te gaan. Dit keer Cas Abao en gelukkig heerlijk weer!

Maandag was m'n eerste stagedag. Zondag een smsje gekregen dat we maandag om half 8 moesten beginnen. Toen ik aankwam bleek dat er nog een Nederlandse stagiair was die ook maandag begon. Wel zo gezellig dus!
Nadat alles was klaargezet voor de dag mochten we direct mee op een kayaktour. Dan ga je een stuk kayaken en stop je op een plek om te gaan snorkelen, echt super mooi.
De rest van de week ook gewerkt, weer met kayaktours en een jetski tour.
Woensdagavond weer met mn huisgenootjes weggeweest. We zijn naar Cabana geweest en hebben daar lekker drankjes gedaan.
Vandaag en morgen ben ik vrij en dan zondag weer naar stage.

Ayoooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao 2014

Stage van 5 maanden op Curaçao

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2014

Week 1
Kim

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 1124

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Curaçao 2014

Landen bezocht: